5.8.2023

Relijio e politica

Relijio en sua state la plu mal es un menasa a aveni de diretos humana. Par causa de lo me opina, ce on ta debe carga a tal persones, ci intende ata en politica, e a la partitos, esijes seguente:

  • Oposa sistemes sosial, relijiosa.
  • Distingui tua puntos de vista relijiosa e filosofial e los sur etica e moralia de la vista de siensa. Memori, ce de lo cual la cosas es, on no pote conclui, como los ta debe es. La funda de siensa es sua filosofia e metodo, ma en otra cosas lo es libre de suposas metafisical. Opinas filosofial es sujetal, ma en siensa on intende es ojetal.
  • Aproba lo, ce algunes vole ultima abandona tua comunia relijiosa o fini promove la relijio a retro de lo. Entre otra ideolojias relijios es sola ideolojias creada par humana.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti